Dodano: 22 March 2012
Koszulki mogą być dołączane do reklam, rozdawane w sklepach, przesyłane do domów. Trudno jest przekonać potencjalnego klienta do konkretnego zapachu wody toaletowej lub skuteczności kremu przeciw zmarszczkom, przedstawiając mu reklamy w telewizji, radiu czy gazecie. Prowadzący reklamowe demonstracje w centrach handlowych najczęściej mają koszulki opatrzone logo danej firmy, której produkty prezentują. Rozdawanie próbek jest najbardziej skutecznym, a zarazem najdroższym sposobem jego promocji. Rozpatrywana forma promocji obejmuje także degustacje. Zwykle dzieje się to w punkcie sprzedaży, przez przeszkolony personel, ubrany w koszulki producenta. Demonstracja działania produktu często lepiej przemawia do wyobraźni klienta niż zwykłe jego obejrzenie.W późniejszym okresie wielu wytwórców sięgało w sposób bardziej profesjonalny po to narzędzie promocji. Demonstracje stanowią zwykle jeden z punktów sprzedaży obnośnej lub obwoźnej.