Dodano: 7 May 2012
Zawód copywritera kojarzy się tysiącom ludzi z ogromnym bogactwem, zdobywanym bardzo niskim kosztem własnym. Tworzenie treści reklamowych dla przedsiębiorstw i klientów indywidualnych, pochłania jedynie czas copywritera. Wysiłek fizyczny zostaje zastąpiony wykończeniem intelektualnym, co w większości przypadków okazuje się prawdziwą katorgą. Copywriter nie traci pieniędzy na inwestycje i nie musi zarabiać na marżach. Jego praca, to czysty zysk, podlegający jedynie opodatkowaniu. Oczywiście nie można również zapominać o pieniądzach wydawanych na edukację copywritera, szkolenia, pozycje książkowe i elementy marketingu, promujące jego usługę w sieci internetowej i środowisku naziemnym. Prowadząc własny biznes, warto zapoznać się z umiejętnościami takiego copywritera, sprawdzić jego osiągnięcia i przełożyć to na prowadzony interes. Copywriting jest usługą stosunkowo młodą. Warto z niej skorzystać, zanim zrobi to firma konkurująca w danej branży. Dla wielu przedsiębiorców jest to jedna z najlepszych inwestycji finansowych w historii ich firm.