Dodano: 22 March 2012
Punktem wyjścia do rozważań na temat reklamy nowoczesnej jest zdefiniowanie pojęcia nowoczesności i technik reklamy w kontekście technologicznym, informacyjnym oraz społecznościowym. Reklama jest bowiem medium złożonym i wymykającym się tradycyjnym definicjom. Niezwykle ważna jest tu zatem kwestia zarządzania zasobami i regułami rządzącymi zachowaniami w kształtowaniu reklamy. Digital signage jest jedną z bardziej nowoczesnych form reklamy. Wbrew obawom etyków i zarzutom obrońców moralności reklama nie jest medium zupełnie pozbawionym reguł. Digital signage sprawdza się wszędzie tam gdzie gromadzą się ludzie. .Specyficzny system reklamy okazują się być coraz trudniejsze i coraz bardziej skomplikowane. Digital signage to przeniesienia poniekąd reklamy telewizyjnej do sieciowych sklepów, można bowiem oglądać je nawet na rogach ulic i telebimach reklamowych w centrach miast.