Dodano: 12 May 2009

Cały czas najświeższe wydarzenia w świecie sportu. Żużel, boks, formuła 1, piłka nożna, siatkówka, tenis, ekstraklasa, wydarzenia w biznesie sportowym, różne filmiki oraz masa innych ciekawostek. Przyjazny użytkownikowi iterfejs oraz atrakcyjna szata graficzna sprawia, że oglądanie doniesień sportowych jest czysta przyjemnością. Aktualizacja bazy danych następuje co 15min. Na stronie wyskakują co chwilę głupie reklamy przeszkadzające osobie przeglądającej.

Średnia : 0.00 / 5 | Głosów : 0

Kategorie

Napisz komentarz Dodaj do ulubionych Pole stron Raportuj zy wpis

Wpisy w tej kategorii : Sport Turystyka

1. SignX Piotr Kunysz

SignX Piotr Kunysz Dodano: Oct 15, 2009

Centrum szkolenia SIGN-X powstało w grudniu 1996 roku i od samego początku było liderem w zakresie nauki i doskonalenia jazdy na snowboardzie. W roku 2003 rozszerzyło swoją działalność o kitesurfing i narciarstwoProwadzimy szkolenia na każdym poziomie zaawansowania, nadajemy stopnie PZS i IKO. Nasze doświadczenie to organizacja ponad...

2. skoki spadochronowe

skoki spadochronowe Dodano: Dec 13, 2012

Nasza działalność Sky Camp zajmuje się skokami spadochronowymi, które odbywają się na lotnisku. Mamy bardzo dobrze wykwalifikowaną kadrę co zezwala nas do prowadzenia szkoleń w zakresie skoków spadochronowych zarówno dla amatorów jak również dla tych którzy już kiedyś doświadczyli atrakcji ze spadochronem. Organizujemy też...

3. Kitesurfing kurs

Kitesurfing kurs Dodano: Mar 12, 2012

11. Jeśli poszukujecie najbardziej atrakcyjnej oferty kursów kitesurfingu to musicie zajrzeć na naszą stronę. To, co wyróżnia nas na tle konkurencji to atrakcyjne ceny dostosowane do waszych możliwości finansowych. To również wykwalifikowana kadra, która posiada odpowiednie licencje. Dzięki temu nauczycie się kitesurfingu szybko i...

4. radom paintball

radom paintball Dodano: Apr 23, 2009

Grą w Paintball zaraziliśmy się podczas pobytu w USA gdzie, na co dzień mieszkaliśmy. Tam też wraz z przyjaciółmi zgłębialiśmy tajniki tego ekscytującego i wyzwalającego ogromne pokłady adrenaliny sportu. Z biegiem czasu stworzyliśmy swoja drużynę i uczestniczyliśmy w różnych imprezach paintball. Zaobserwowaliśmy tam wiele...

5. Hotele na Ukrainie

Hotele na Ukrainie Dodano: Apr 8, 2010

Obszerna baza najlepszych obiektów turystycznych w Polsce i za granicą. Gromadzi informacje o hotelach, motelach, pensjonatach, kempingach, domach wycieczkowych, schroniskach i innych ośrodkach. Każdy obiekt jest szczegółowo opisany, opatrzony zdjęciami, dokładną mapą dojazdową, listą oferowanych udogodnień oraz danymi kontaktowymi....