Dodano: 29 December 2016
Ka?dy kto na powa?nie my?li w dzisiejszych czasach o prowadzeniu biznesu, powinien zadba? o trzy rzeczy:
- dobry produkt,
- czyteln? i nowoczesn? stron? internetow?,
- pozycjonowanie www.
I nie m贸wimy tutaj tylko o biznesie internetowym, ale tak?e i lokalnym, bo przecie? dentysta czy weterynarz r贸wnie? mo?e (i powinien) pozyskiwa? klient贸w za po?rednictwem Internetu.
Nie da si? sprzedawa? bez dobrego produktu, kt贸ry b?dzie zaspokaja? pewne potrzeby ludzi. To oczywiste. My jednak skupimy si? na dotarciu do klient贸w.
Nowoczesna strona internetowa (czytelna, schludna) jest wymagana by przekona? u?ytkownika Internetu do zostania Klientem, kiedy trafi ju? na t? stron?.
Zanim tak si? jednak stanie, firmy musz? zainwestowa? sporo pieni?dzy i czasu w pozycjonowanie WWW.
Pozycjonowanie WWW to dzia?ania SEO, SEM, kt贸re zmierzaj? do tego by m.in. poprzez pozyskiwanie link贸w znale?? si? jak najwy?ej na wyszukiwanie konkretnych fraz w Google. Im wy?ej, tym lepiej, bo wy?sze pozycje w Google gwarantuj? wi?ksz? liczb? odwiedzin strony.
Trzeba pami?ta? o tym, ?e na wyniki pozycjonowanie stron internetowych cz?sto trzeba czeka? miesi?cami, a bardziej konkurencyjne frazy (jak np. po?yczki, kredyty) wymagaj? inwestycji wielu pieni?dzy. Dzi? cz?sto wykorzystuje si? bardziej konkretne rozwi?zania jak pozycjonowanie na d?ugi ogon (long tail). Dzi?ki temu na stron? trafia mniejsza liczba os贸b, ale zainteresowana konkretnym rozwi?zaniem (np. kredyt na dom, dla samotnego m??czyzny z dochodem 5000 z? miesi?cznie).