Dodano: 29 December 2016
Ka?dy kto na powa?nie my?li w dzisiejszych czasach o prowadzeniu biznesu, powinien zadba? o trzy rzeczy:
- dobry produkt,
- czyteln? i nowoczesn? stron? internetow?,
- pozycjonowanie www.
I nie mówimy tutaj tylko o biznesie internetowym, ale tak?e i lokalnym, bo przecie? dentysta czy weterynarz równie? mo?e (i powinien) pozyskiwa? klientów za po?rednictwem Internetu.
Nie da si? sprzedawa? bez dobrego produktu, który b?dzie zaspokaja? pewne potrzeby ludzi. To oczywiste. My jednak skupimy si? na dotarciu do klientów.
Nowoczesna strona internetowa (czytelna, schludna) jest wymagana by przekona? u?ytkownika Internetu do zostania Klientem, kiedy trafi ju? na t? stron?.
Zanim tak si? jednak stanie, firmy musz? zainwestowa? sporo pieni?dzy i czasu w pozycjonowanie WWW.
Pozycjonowanie WWW to dzia?ania SEO, SEM, które zmierzaj? do tego by m.in. poprzez pozyskiwanie linków znale?? si? jak najwy?ej na wyszukiwanie konkretnych fraz w Google. Im wy?ej, tym lepiej, bo wy?sze pozycje w Google gwarantuj? wi?ksz? liczb? odwiedzin strony.
Trzeba pami?ta? o tym, ?e na wyniki pozycjonowanie stron internetowych cz?sto trzeba czeka? miesi?cami, a bardziej konkurencyjne frazy (jak np. po?yczki, kredyty) wymagaj? inwestycji wielu pieni?dzy. Dzi? cz?sto wykorzystuje si? bardziej konkretne rozwi?zania jak pozycjonowanie na d?ugi ogon (long tail). Dzi?ki temu na stron? trafia mniejsza liczba osób, ale zainteresowana konkretnym rozwi?zaniem (np. kredyt na dom, dla samotnego m??czyzny z dochodem 5000 z? miesi?cznie).